úterý 29. května 2012

Měsíční chvástačka - Srpen 2011



Měsíční meme organizované Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste si:
koupili
dostali jako dárek
vyhráli
dostali ke zrecenzování (což u mě zatím nehrozí, i když bych byla ráda)

No a tady jsou. Opravdu se sama divím, kde jsem tohle všechno sebrala. Ty peníze které mě to stálo. :D No zatím nelituji, ještě jsem je všechny nepřečetla. :)
P.S. Tohle bylo mé první hromadné nakupování a začátek mánie každo-měsíčního nakupování knih. :D

Andrea Cremer - Smečka - Knihu jsem si koupila, když jsem byla v Praze. Měla jsem ji již dlouho vyhlídnutou a tak jsem využila toho, že jsem se dostala do Luxoru a koupila si ji. Alespoň můžu říct, že mám knihu z Prahy. :D Konečně jsem se dostala k tomu, abych si ji přečetla, dnes jsem ji poprvé otevřela. :) - Recenze ZDE
Meredith Ann Pierce - Temný anděl - Knihu jsem si objednávala přes internet z Brněnského knihkupectví. Jsem tam zaregistrovaná, takže mám větší slevu a navíc si pro knihy můžu dojít do kameného obchodu a platím to, co na internetu, jen bez dopavy. Chvíli jsem váhala, jestli to za ty peníze opravdu stojí, ale nakonec jsem neodolala. Kniha nebyla zase tak špatná, ale trvalo trochu déle, než jsem se do ní pořádě začetla. :)
Christopher Pike - Poslední upír - Knihu jsem si objednala společně s Temným andělem. :) Zrovna moc jsem nevěřila, že by kniha mohla být dobrá, ale riskla jsem to. Jsem spokojená. Kniha se četla hozky, rozhodně jsem zvědavá na další díly. :)

L. J. Smith - Stefanovy deníky - Zrození - Pro knihu jsem si byla v knihkupectví tuto sobotu. Měla jsem ji už v předprodeji objednanou, ale trvalo trochu déle, než jsem si pro ni mohla dojít. :) Bála jsem se sice, že to bude na stejné brd s upířími deníky, ale nakonec jsem byla hezky překvapena. Jen mě štvalo, jak udělali ze sporýše rozrazil. :)
Jill Myles - Páni mají radi sukuby - Dlouho jsem přemýšlela, jestli si ji koupit mám, nebo ne. Nakonec jsem dva dny před odjezdem do Chorvatska mámu poprosila, že když jde do města vrátit knihy, jestli by mi ji nekoupila. Koupila a jsem spokojená. Jen by to chtělo další díl. :)
Lauren Kate - Pád - O tuto knihu jsem zakopávala snad na každém českém knižním blogu. :D Nakonec jsem se nechala strhnout a objednala si ji. Doma ji mám od soboty. Čekala tam na mě spolu se Stefanovými deníky. :)

Richelle Mead - Sukuba 1: Trápení - Nedávno jsem přelouskala s úspěchem Vampýrskou akademie a jelikož se mi líbila, rozhodla jsem si ji koupit Trápení. Takže jsem si ji našla v knihkupectví hned poté, co jsem zaplatila Pád a deníky. :) Těším se, až se dostanu je čtení. :) - Recenze ZDE
Soubor autorů - Twilight: Sága a její postavy v proudu času - Druhá a poslední kniha z Prahy. :) Sice není od Stephenie, ale je o Twilight a jako psrávný fanoušek jsem ji prostě musela mít. :)
Lucie Adamová - Odstíny života - Objednala jsem si ji jako hlavní knihu společně s Temným andělem a Posledním upírem. :) Tahle kniha byla jediná, kterou jsem z těch tří opravdu chtěla vlastnit a povedlo se mi to. Jen jsem se stále nějak nedostala k přečtení. :) Ale chystám se nato. :)

Tak a je to za námi. :) Že těch knih bylo ale spousty. No jo no. Hold jsem měla peníze, které jsem dostaly na utrácení do Prahy a většinu si sebou přinesla zpět. :) No a taky mám s září narozeniny, tak jsem tradičně dostala peníze předem a koupila si za ně, co jsem chtěla. :) Ale pár set jsem si nechala do zásoby. Přecijen přicházejí měsíce, ve kterých stále ještě budu kupovat knihy, tedy doufám. Rozhodně bych si totiž přála mít doma druhý díl Smečky a Páni mají radši sukuby. :) No a na další měsíce mám taky už vybrané, co bych si chtěla koupit, ale ještě budou Vánoce, na ně si taky budu přát nějaké ty knihy. :) No, takže uvidíme příští měsíc, jestli jsem si opravdu něco koupila. I když už teď je jisté, že si budu muset zajít pro Prokletý maturiťák. Mám ho v předprodeji objednaný a měl už 29. srpna vyjít. No, takže ten budu určitě mít v září. Kdo ví, kdy mi to zase dojde. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat