pondělí 24. června 2013

I'm back!


Moje pauza, která měla trvat jen do chvíle, kdy se mi sundá dlaha z ruky se trochu vymkla z rukou. A já o sobě nedala od té doby vůbec vědět.


Ale já za to nemůžu.

Já jsem nezapomněla a
celou dobu jsem psala recenze, teda když jsem četla. A to je právě ten problém, který jsem za tu dobu měla.
Já totiž skoro nečetla!

Teď úplně vidím vaše reakce.


Za tu dobu, co jsem se tu neobjevila jsem přečetla dohromady asi jen... knihy, které byly na seznamu povinné četby a jednu (až tři) knihy, které jsem četla sama od sebe.

Ale nebojte se. S blížícími prázdninami se zvyšuje i moje touha po tom si konečně něco přečíst. Což znamená co?


Nehlaste se všichni.

Že se vracím.


Já vím, že teď slavíte.

A brečíte štěstím.
A někteří z vás si možná oddychli.
Ale nic se nesmí přehánět. Takže teď budeme zase v klidu.

Mám v plánu dočíst co nejdřív všechno, co mám v plánu už delší dobu a k čemu jsem se ještě pořád nedostala. A že je toho hodně, ale já to snad nějak dám. A vy se můžete těšit hned na několik recenzí.
Jsem ráda, že jsem zase zpátky a doufám, že nejsem sama.
A ještě něco jsem chtěla. Raději si mě hlídejte.


Co kdybych zase najednou zmizela?

Jste připraveni na můj návrat?

Těším se až se zase začnu naplno věnovat všem recenzím. A zase se začnu víc orientovat v tom co kdy vychází. Za praxi v knihkupectví jsem někdy zjistila, že jsem naprosto mimo.

No nic. Jdu si připravovat recenze. Přece je nenechám v takovým stavu, v jakým jsou.

1 komentář: