pátek 31. srpna 2012

Kouzelná knihovnička - Listopad 2011


Tento projekt má na svědomí Abyss.

Má knihovnčka není nijak moc početná. Mám v ní jen pár knih, které jsem si stačila koupit za půl roku a pár takových, které jsou mojí srdcovou záležitostí. Moje knihovička se vlastně neskládá jen z těchto dvou částí, které jsou vyfoceny. Knihy máme poházené po celém domě a kdybych si to nevydobyla, nebylo by ani co pořádně fotit. Ve sklepě jsou v krabicích poházeny stovky knih, některé i starší než jedno století. V obývacím pokoji máme ve třech skříních pohozeny máminy knihy o vaření a detektivky. U krabic od elektroniky máme štos knih, které vlastním já, ale vůbec je nečtu, ale prostě si je někdy v budoucnu přečtu a pak možná spatří světlo světa. :D V mém pokoji je ještě nefocená polička, ve které mám většinu knih, které jsem dostala od doby svého narození. Většinou se jedná o nějaký díl ságy či trilogie, kterou jsem nikdy nedokoupila a ani nedokoupím.
Vyfocená část knihovničky je plná knih, které, jak už jsem psala byly koupeny v tomhle půl roku. Ale i mezi nimi se najde pár výjimek, které mám již delší dobu. Důvody budou vysvětleny u fotek.
Přestože tenhle článek vydávám těsně po Vánocích, fotky jsou starší (asi měsíc), takže na nich nejsou některé knihy, které v ní mám teď navíc. No, však je uvidíte za rok. :D

Především bych vám chtěla představit své tři ochránce knihovničky. Želvu Záchodku, slona Bimba a ledního medvěda Zadka. Proč má Záchodka zrovna takové jméno vám raději říkat nebudu. :D
No jak je vidět, naleznete tu takovou menší směs žánrů, ale fantasy prostě musí vyhrát. :D Jak už jsem psala, mám tu i některé knížky staršího rázu. Mezi ně patří ty, nad kterými drží ochranu Záchodka. Jakožto milovník psů jsem si prostě musela koupit alespoň dvě knihy o nich. Atlas psů a knihu o Zlatých retrívrů. Tu druhou jsem si pořídila hlavně proto, protože jakmile bude možnost, pořídím si právě psa téhle rasy. Já je prostě miluji. :D
Ta otrhaná kniha jsou pravidla českého pravopisu, takhle to dopadá, když necháte knihu bez dozoru a v její blízkosti je má mladší sestra. Knihu jsem si koupila o pár let zpátky v době, kdy jsem vyhrála cenu čtenáře roku v naší knihovně. Získala jsem kupón na myslím 500,- na jakékoli knihy. No a koupila jsem si za to tuhle a ještě Kytici, což je ta malá černá kniha vedle atlasu psů.
Většina těch starších knih je koupena v Levných knihách a to hlavně ta malá nad tým malých slovníkem. :D
Ta žlutá kniha vedle atlasu psů je staré vydání Plavby Jitřního poutníka, kterou, ačkoli mám v plánu dokoupení dalších knih z Letopisy Narnie, bych nikdy nevyměnila. Dostala jsem ji jako dar od spolužáka myslím ve čtvrté třídě. No a když už jsme u těch Letopisů, jak jste si nejspíš už všimly, vlastní Prince Kaspiána, a toho prostě miluji. I když jsem ho nečetla, za nic bych ho nevyměnila. Je to jediná kniha, kterou jsem kdy dostala od dědy. Má pro mě hodnotu. No a myslím, že zbytek nemusím představovat. :D Takže jen ve zkratce:
Páni mají radši sukuby a Sukuby to rády horké, Myši, Jezdci časem, Princ Kaspian, Monster High, Temný anděl, Poslední upír, Smečka a Vzpoura, Pád a Muka. Město z kostí, Akademie Point Blanc, Sukuba 1: Trápení, Nick a Norah: Až do ochraptění, GG: Trojčata a Nezapomeň na mne, Upíří polibky 1: Počátek, Hunger Games: Aréna Smrti, Percy Jackson: Zloděj blesku, Voda pro slony, Odstíny života, Stefanovy deníky: Zrození a Chuť krve a Prokletý maturiťák.

No, tahle fotka se mi moc nepovedla, je hodně rozmazaná. Takže, netajím se tím, že jsem fanoušek ságy Stmívání a myslím, že to jde vidět a věřte, že kdybyste viděly, co je tam teď plus, hráblo by vám.
No, ale přesto si myslím, že bych měla něco napsat. Třeba o úžasných Dvou zrcadlech. Vím, že se to většině lidí moc nelíbí, ale myslím, že kdybych měla seřadit všechny knihy podle oblíbenosti, tahle by byla v první pětce. Dobrá, je to ovlivněné tím, že píšu na stejné stránce jako autorka a její povídky čtu od doby, co začala s psaním. Je to tím, že jsem čekala celou dobu od chvíle, kdy bylo jasné, že to vyjde na chvíli, kdy si to budu moct předobjednat. Je to prostě moje srdcová záležitost.
Stmívání: Grafický román 1. část, Krátký druhý život Bree Tannerové, Oficiální ilustrovaný průvodce Twilight ságou, set knih v originálním balení (Stmívání, Nový měsíc, Zatmění, Rozbřesk), Oficiální ilustrovaný průvodce filmem: Nový měsíc a Zatmění, Stepheni Meyerová, Twilight: Sága a její postavy v proudu času.


Žádné komentáře:

Okomentovat