pondělí 2. července 2012

Týdenní hudební okénko... (5)

... a tradičně, ukázka songů, které jsem za minulý týden poslouchala a našla.


G-Dragon a Heartbreaker. Tak mi teď opravdu někdo do očí zkuste říct, že G-D nemiluje jablka, vždyť on je má snad všude. :) Asi nějaká nová posedlost. No, abych byla trochu přesnější a šla do hloubky k písni. HB je rozhodně povedená a dělá mi problém si pořád dokola nezpívat refrén.

Odstřelit je. Nejenom že slyším v refrénu zpívat máma hulí, ale mám z nich i mžitky před očima. Já se prostě musím naučit ten kousek tance při refrénu. :) To je naprosto dokonalý. U-Kiss - Man Man Ha Ni.

A-JAX - Never Let Go je opravdu nádherná a smutná píseň. Je vidět, že A-JAX umí nazpívat i něco jiného, nežli je One 4 U. Vždy, když slyším tuhle píseň, tak se mi chce brečet.

M.I.B. - G.D.M. tahle píseň se mi zrovna moc nelíbí a kdyby nebylo toho refrénu, asi bych ji ani neposlouchala. Přesto ten refrén je a já ji poslouchám a postupem času přicházím na to, že tahle píseň je opravdu dobrá a nemám, co bych jí vytkla. A můžu být upřímná? Korejcům knírky nesluší a to jakékoliv. Je to divné.

U-Kiss a Dora Dora. U-Kiss se poslední dobou nějak rozjeli, no dobře, spíš jsem se rozjela já, protože jsem je našla a hned jsem toho musela využít. :) Ale tahle píseň je opravdu dobrá.

Myslela jsem si, že jsem sem dala už píseň samotnou, ale nakonec jsem tak ještě neudělala. Tento týden jsem našla i originální mv k písni a musím říct, že jde o povedený kousek, jaký kousek taky podle mě není povedený? Když se mi to nelíbí, tak to prostě neposlouchám. C.N. Blue - I'm A Loner.

After School - Flashback. No a aby někoho nenapadlo mě obvinit z toho, že naprosto ignoruji nějaké ty dívčí skupiny, tak tady jedna je. Flashback se mi zatím líbí jako jediná píseň od holek, ale doufám, že se to ještě změní, protože jsou opravdu dobré a problém určitě není v nich, ale v mém vyhraněném vkusu. :)

Jsem jediná, komu přijdou ty květinové obleky šílené a nenormální? Doufám, že ne, protože to je opravdu šílenost. Něco takového bych si na sebe nevzala a to se mi korejská extravagantní móda líbí. Boyfriend - Love Style.

M-tiful - All Right. Tak k téhle písni nemám, co bych řekla, abych se pořád neparafrázovala sama sebe. Snad jen jednu věc bych 'vystihla'. Jsem jediná, komu tenhle song připomíná nějaké titulní skladby z telenovel?

Star - Worlds Engraved In My Heart. Soundtracky k dramatům zrovna moc neposlouchám, ale tahle píseň mě prostě naprosto odzbrojila a zčásti za to může i ten videoklip, díky kterému velmi přemýšlím nad tím, že bych se podívala na drama My Husband Got a Family a to za předpokladu, že jsem se mi asi už nepodaří najít české titulky. :)

No a už se nejspíš ani nemusím opakovat, ale co:
Která píseň se stala Vámi nejvíce poslouchanou za poslední týden?

Žádné komentáře:

Okomentovat