pondělí 25. června 2012

Týdenní hudební okénko... (4)

... sice jsem  tentokrát nezabloudila do jiných hudebních vod než těch korejských, ale i tak tu bude dostatečný výběr, protože dennodenně přicházím na nové a nové písně.

Tak tohle je trochu jiné, než co normálně poslouchám, ale i tak tohle prostě miluji. Někdy je lepší, když je někde méně zpěvu. Jenom by mě sakra zajímalo, koho napadlo dát dohromady tolik chlapů? Pokud jsem nějaké nepočítala vícekrát, tak by jich tam mělo být víc než deset. Super Junior a Don't Don.

Tak tahle píseň mě dostává do deprese, ani ne tím, jaká je, ale spíše tím klipem. Vždy když ji slyším, tak mi v hlavě jede mv k písni. Ale přesto mám vždy sto chutí se usmívat, když dojde na refrén. ;) JYJ - Get Out.

A upřímně, okamžitě mi někdo řekněte, jakou píseň mi tato tak připomíná. Pořád si nemůžu vzpomenout, ale vím, že jsem něco podobného už někdy slyšela a nevím kde. Je to k zbláznění. A ano, nejspíš už většině lidí došlo, že tohle je dnešní zastoupení skupiny Big Bang. Leader skupiny G-Dragon a jeho A-YO. A abych nezapomněla, jsem jediná, kdo má pocit, že G-D miluje jablka?

U-Kiss jsem objevila právě přes jejich Believe. U-Kiss je opravdu dobrá kapela, líbí se mi převážná většina jejich písní a abych byla upřímná, jsem holka, takže i její členové. :)

Tak abych byla upřímná, v této chvíli mi jde opravdu a opravdu jen o hudbu, protože tahle píseň je naprosto úžasná. Refrén mi v hlavě hraje stále dokola a nemůžu ho dostat z hlavy. Píseň bych mohla poslouchat do aleluja a neomrzí mě. M.I.B. - So It's Only Hard For Me.

A-JAX a One 4 U. Naprosto zbožňuji ten videoklip, tak hrozně dobře se hodí s samotné písničce. A-JAX je opravdu velmi dobrá skupina a rozhodně se s ní neslyším naposledy. :) A jen tak pro pořádek, tahle kapela je opravdu mladinká, ještě nefunguje pomalu ani rok.

Tak tahle píseň a vůbec videoklip mi připomněla starší a mnou milované klipy Big Bangu. Ale abych nebyla nevděčná, tahle píseň je opravdu úžasná. Hrozně chytlavá a na mv bych se mohla dívat donekonečna. Je opravdu nápadité. ;) B1A4 - Beautiful Target.

A před chvílí jmenovaní přicházejí na scénu. Stále ještě se mi daří nacházet nějaké jejich nové mv a písně jako takové. SG je taky jednou takovou. Sice se mi dlouho skrývala, ale nepodařilo se jí zmizet úplně. Já mám oči v uši všude. Jedná se o starší píseň a tedy i mv, takže styl, který se mi líbil o něco více než to, co dělají teď. Big Bang a Sunset Glow.

BEAST - Ugly People (미운사람). BEAST chystají svůj nejnovější comeback ovšem chvíli se ušetřili a nazpívali píseň na soundtrack ke korejskému dramatu Big. Stále a pořád se přesvědčuji o tom, že snad ani neexistuje píseň, která by se mi od nich nelíbila. Všechny jsou prostě naprosto dokonalé a extrémně chytlavé. Jinak anglický překlad názvu písně je jen orientační a právě proto jsem sem dala i oficiální název.

A jako poslední tu je menší překvapení. Před nedávnem jsem narazila na tohle video. Pokud jste alespoň zběžně pohledem projeli minulé okénko, museli jste si všimnout hned první písně - Trouble Maker. No a právě tohle je ta stejná píseň, ovšem v trochu jiném kabátě. Hyunseung a DongWoon - Trouble Maker. Pokuste se mi někdo do očí říct, že tohle není naprosto dokonalý, hlavně ke konci, kdy má DW svůj prostor pro tanec. :D

A stále se opakující otázka na závěr:
Co jste poslouchali minulý týden Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat