sobota 30. června 2012

Knihy za červen (2012)


Před měsícem jsem konstatovala, že tento měsíc bude na knihy chudý, ale víte co, zase to nevyšlo! Ačkoliv knih není nijak valně, naprosto doteď nechápu, kde jsem ty peníze schrastila. :)

Knihy Tak padne náš svět a Cinder jsem si chtěla koupit už opravdu hodně dlouho, ovšem normální cena těchto knih (a hlavně Cinder), je naprosto a nechutně velká, takže jsem raději jen z dálky obdivovala obálky a všechny, kdo si knihy koupil. Takže je jasné, že jsem ani na chvíli nezaváhala, když se objevili s tak velkou slevou na oficiálních stránkách nakladatelství. Jsem ráda, že tyhle knihy vlastním a opravdu hodně doufám, že se k nim co nejdříve dostanu.


Proč? 13x proto, jsem vlastně už přečetla, sice jen tak trochu, ale něco už za sebou mám a rozhodně je to dobrá kniha, ačkoliv její český obal se naprosto ke knize nehodí. Kdybych šla jen podle ní, tak bych si myslela, že jde o naprosto normální romantickou knihu, ovšem opak je pravdou.
Lexikon je zakoupen jen ze zvědavosti. Ovšem jsem zatím víc než ráda za to, že jsem si jej nekoupila za plnou cenu. Mám sto chutí ho vrátit tam, kde jsem si jej koupila. :)

Mladí romantici, to je kniha, která mě zajímá spíše ze studijních důvodů. No dobře, zajímá mě všechno, co má něco společného s historií  a není to hlavně o válce.
Prokletí ohně je kniha, na kterou jsem se těšila už nějakou dobu, proto jsem ráda, že ji konečně mám v rukách a mohu se s chutí začíst.
Žitkovské bohyně. Tak tahle kniha mě poprvé zaujala před několika měsíci a to hlavně díky jejímu názvu a co si budeme povídat, těšila jsem se na to, až si přečtu zase jednou nějakou českou knihu.

Hladová přání. Tak dlouho jsem si je chtěla koupit, že jsem nakonec opravdu musela a mám je doma. Koupě naprosto spontánní, prostě jsem napsala komentář a s radostí si uvědomila, že bude opravdu moje. :) Já bych se k ní totiž sama od sebe nejspíš ještě nějakou dobu nedostala. ;) Jsem ráda za to, že ji mám a těším se, až si ji konečně přečtu, i když ještě nějakou dobu bude muset počkat. :)

2 komentáře:

  1. Tak padne náš svět si chci taky pořídit, taky mě už hodně dlouho láká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super kopa kníh.:) Hladová přání som čítala a sú skvelé...:)

    OdpovědětVymazat