úterý 29. května 2012

Měsíční chvástačka - Září 2011


Měsíční meme organizované Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste:
  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování (což u mě zatím nehrozí, i když bych byla ráda)
Tenhle měsíc toho bylo míň, ale i tak jsem se spokojená. Zbytek peněz za narozeniny si nechávám na později. Nemíním si za ně koupit jen knihy. :)

Cassandra Clare - Město z kostí - Dlouho jsem přemýšlela, jestli si objednat Město nebo Hunger Games. Nakonec vyhrálo tohle, ale pořád si nejsem jistá, jestli jsem si to raději neměla koupit v originále. To tak taky měli. :)
Andrea Cremer - Vzpoura - No, myslím, že nemusím komentovat to, že knihu jsem si koupila proto, že jsem si přečetla a koupila první díl. No a protože se mi tak moc líbil, rozhodla jsem se koupit si i tento díl. Snad mě nezklame. Jinak, měla jsem ho předobjednaný asi tak měsíc předem. Hned poté, co jsem si přečetla první díl. :)
Ellen Schreiber - Upíří polibky 1: Počátek - Knihu jsem si objednala společně se Vzpourou, ale rozhodně nevím, proč přesně. No, snad nebudu litovat pněz, které jsem na ně dala.

Prokletý maturiťák - Stephenie Meyer, Meg Cabot, a další. - Knihu jsem měla vyhlídnutou už od chvíle, kdy jsem přišla nato, že je napsaná. Takže asi tak dva roky nazpět, ale pořád jsem čekala, jestli ji přeloží do češtiny a dočkala jsem se. Zatím jsem ji nečetla, ale chystám se nato. Snad mě nezklame. Ale i ta obálka mi ztojí zato, abych byla z knihy nadšená. Je lepší než originál. :)
Alex Scarrow - Jezdci časem - Po knize jsem toužila od chvíle, kdy jsem přišla nato, že bude vycházet. Hrozně se mi líbí anotace. Doufám, že i napsaná bude dobře.


Žádné komentáře:

Okomentovat