středa 30. května 2012

Měsíční chvástačka - Leden 2012



Měsíční meme organizované Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste za ten měsíc:
  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

Koupené:
Jordanna Fraibergová - Ve tvém pokoji - Knihu jsem kdyby dávno četla a líbila se mi, tak jsem ani chvíli neváhala a koupila si ji - Koupeno na knihcentrum-antikvariat.cz
Hortense Ullrichová a Joachim Friedrich - PinkMuffin @ BerryBlue - Předmět: Zatoulaný e-mail - Ani nevím proč jsem si knihu objednala. Nejspíš jen proto, protože se mi líbí obálka, ale jsem zvědavá i na to, co mě čeká uvnitř. I když mě už předem děsí to dvoubarevné písmo. :) - Koupeno na knihcentrum-antikvariat.cz

J. R. Ward - Milenec z temnot - Když byla tahle kniha nová, tak jsem si ji stáhla na internetu. Bavilo mě to a tak jsem jen čekala na příležitost, kdy si ji budu moci koupit. Kdyby nebylo té úžasné ceny, asi bych se k tomu nikdy nedokopala. :) A na cestě je další díl. - Koupeno na knihcentrum-antikvariat.cz
Nicholas Sparks - Poslední píseň - Já prostě musela. Knihu už mám taky za sebou. Prostě jsem se nějak rozšoupla na knihcentrum-antikvariát. Když tam jsou tak dobrý ceny. :) Poprvé jsem knihu četla chvíli poté, co vyšla, protože jsem chtěla vědět, jak se liší od filmu. No a taky proto, protože mám ráda knihy od Sparkse. - Koupeno na knihcentrum-antikvariat.cz

Meg Cabot - Slepá vášeň - No řekněme to tak, že kdyby nebylo Syki a jejího knižního bazaru na fb stránce jejího webu, asi bych tu knihu nikdy neměla. :)
Cassandra Clare - Nástroje smrti: Město z popela - No a u téhle knihy by to ještě nějakou dobu bylo jako u Slepé vášně. :D Už mi chybí jen jeden díl a mám všechny, které zatím vyšly v ČR, ale je sranda, že jsem ani jeden díl ještě nečetla. :D

Dostáno:
Cizinec - Ona to vlastně ani není kniha, je to malý sborník povídek, které se umístily na prvních místech v literární soutěži Skrytá paměť Moravy. Dostala jsem ji spolu s poděkováním za účast a nějakými dalšími papíry plus. :) Co se člověku nepoštěstí, když se něčeho zúčastní. :) Jsem ráda, že jsem dostala tuhle možnost, protože některé povídky se mi opravdu líbili a jsem ráda, že si je můžu zase přečíst. :)

Ke zrecenzování:
Christopher Paolini - Eragon - Tak co bych na knihu asi řekla? Hrozně se na její přečtení těším. - Recenze ZDE
Christopher Paolini - Eldest - To stejné jako u Eragona. ;)

L. J. Smith - Upíří deníky: Probuzení - No, když jsem naposledy před několika lety četla první díl, nebavilo mě to. Ale přesto jsem se nakonec odhodlala a s očekáváním se chystám na nové čtení. Snad budu mít lepší názor než minule. :) - Recenze ZDE
Christopher Paolini - Brisingr - Jsem zvědavá na to, jaký to bude. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat