středa 30. května 2012

Měsíční chvástačka - Duben 2012


Měsíční meme organizované Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste za ten měsíc:
  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování


Bohužel se mi nějakým záhadným způsobem podařilo ke knihám zamíchat i knihu Návrat domů, kterou mám ovšem doma už od minulého měsíce a objevila se i v minulé chvástačce. :) No a také mi tam jedna kniha chybí a to je recenzní výtisk knihy Inheritance, který jsem půjčila na přečtení svému třídnímu učitely, tak by snad do týdne mohl být zpátky, ihned poté ho sem přidám.


Koupené:
J.R. Ward - Nespoutaný milenec - No jelikož mám první dva díly, tak jsem ani tentokrát nezahálela a knihu si koupila ihned, jakmile jsem ji viděla s tak dobrou cenu. :D - Koupeno na knihcentrum-antikvariát.cz
J.R. Ward - Pomstěný milenec - Knihu jsem si koupila dohromady s Nespoutaným milencem a to také za úžasnou cenu. :) - Koupeno na knihcentrum-antikvariat.cz

Ilona Andrews - Magie mrtvých - Tak knihy z této série jsem si chtěla koupit už hodně dlouho, pořád jsem slýchávala to, že jsou knihy naprosto úžasné a podobné Anitě Blake a i právě proto jsem po nich nakonec sáhla. :) - Koupeno na beletrie.eu
Ilona Andrews - Magie spaluje - To stejné jako u prvního dílu. :) - Koupeno na beletrie.eu
Ilona Andrews - Magie útočí - No co bych měla k této sérii ještě dodat. :D - Koupeno na beletrie.eu
U. Poznanski - Erebos: Hra, která zabíjí! - Tak na tuhle knihu jsem slyšela samou chválu, proto jsem už nějakou dobu uvažovala o tom, že bych si ji koupila a nebo alespoň přečetla. Nakonec jsem si ji opravdu koupila, tak snad budu spokojená tak, jako většina lidí. :D - Koupeno na beletrie.eu

Lili St. Crow - Andělé noci - Tak na tuhle knihu slýchávám rozporuplné názory, tak jsem zvědavá na to, jak se bude líbit mě. :D Jak jsem zatím po očku dívala, tak by mi styl psaní nemusel nějak závažně vadit. Jsem zvědavá. - Koupeno na beletrie.eu
Dan Wells - Nejsem sériový vrah - Tuhle knihu jsem si chtěla koupit od chvíle kdy vyšla. Na první pohled mě kniha zaujala svou obálkou a hlavně ten název mě přímo nutil k tomu, abych si ji koupila. Nakonec jsem neodolala, ačkoliv to s ní i teď bylo nahnuté. :) - Koupeno na beletrie.eu

John Grogan - Marley a já aneb Život s nejhorším psem na světě - Knidně by jste mě za to mohly zbyčovat, ale já bych si prostě tuhle knihu tak jako tak koupila. Sice jsem ji již četla, ale tohle je prostě něco tak úžasného, že to musíte mít doma. Jen si to přečíst prostě nestačí. :) - Koupeno na beletrie.eu
Iva Dostálová, James Branam, Šárka Zelenková - Angličtina pro samouky - No co dodat, budu se učit angličtinu nezávisle na škole. :D - beletrie.eu

Ke zrecenzování:
Robert Muchamore - Cherub: Záťah - On to v podstatě ani není recenzní výtisk, ale prostě jsem nevěděla kam bych tuto knihu zařadila. :) No a abych napsala i něco jiného. Záťah mě zaujal jak svou anotací tak i obálkou, která je sama o sobě dosti výmluvná. :)
Justin Cronin - Přechod - Když tak píšu jméno knihy, vybaví se mi úplně jiný přechod, ale to je vedlejší. :D Kniha přechod je recenzní výtisk pro bookfan.eu. Knihu jsem ještě stále nepřečetla, nějak na ni není čas, ale rozhodně se na ni těším. ;)

Rouhání? - Asia Bibi - Tak tohle je kniha, která mě zaujala už jenom svou anotací. Ačkoliv jsem ji ještě nečetla už ve mě zanechává emoce.
Jenny Downham - Ještě než umřu - Knihu mám rozečtenou a musím číst, že z ní mám mrazení.

Elisabeth Haichová - Zasvěcení - Tak tahle kniha může být hodně zajímavá. :)
David Gibbins - Trojská maska - Dějově by tahle kniha sedla spíše mé matce, ale i tak jsem neodolala. :D
J.D. Robb - Smrtící klon - Nora Robert je moje oblíbená ne-fantasy spisovatelka. Od ní bych dokázala přečíst cokoliv. :D No a tak jsem neodolala ani tady.


L.J. Smith - Temné vize - Posedlost - První díl byl naprosto famózní, tak jsem zvědavá na to, co se stane tentokrát.
Alice Moon - Krvavá romance - Polibek nesmrtelnosti - Jsem na trní z toho, jak na mě kniha bude působit.









Žádné komentáře:

Okomentovat