středa 30. května 2012

Měsíční chvástačka - Březen 2012


Měsíční meme organizované Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste za ten měsíc:
  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

Koupené:
Richelle Mead - Vampýrská akademie - VA jsem poprvé přečetla už skoro před rokem, ale měla jsem je jen půjčené z knihovny. Dlouho jsem přemýšlela nad koupí a po dostání Pokrevního pouta jsem se rozhodla si dokoupit i tuto sérii. :) - Koupeno na knihcentrum-antikvariat.cz
J.R. Ward - Milenec z věčnosti - Už nějakou dobu mám na tuto sérii spadeno a tak jsem se rozhodla si knihy jednu po druhé dokupovat (a rozhodně to od příštího měsíce nebude tak, jak vychází za sebou) - Koupeno na knihcentrum-antikvariat.cz

Ke zrecenzování:
Patrick Ness - Trilogie CHAOS kniha první HLAS NOŽE - Knihu už jsem přečetla, zrecenzovala, ale recenze ještě oficiálně nevyšla. :) No a myslím, že bych měla i konstatovat, že zde se objeví jen odkaz na recenzi, protože byla napsána pro server cbdb.cz
Darren Shan - Procesí mrtvých - Recenzní výtisk pro bookfan.eu. Knihu mám přečtenou, ale recenzi jsem zatím ještě nedopsala. Ale rozhodně musím říct, že kniha opravdu stojí za přečtení a jo... není pro děti.


Rick Riordan - Bohové Olympu: Proroctví - No, ačkoliv mi kniha přišla už před nějakým časem, stále jsem nestihla ji přečíst. :) Ale rozhodně se na to těším.
Rick Riordan - Rudá pyramida - Egyptští bohové? Děláte si srandu? Tahle kniha mi prostě kápla na notu, a ačkoliv jsem ji ještě nečetla, hrozně se na ni těším. Vše co je spojené se starověkým Egyptem miluji.


Dagmar Hilarová - Nemám žádné jméno - No, musím se přiznat, že knihu jsem si chtěla přečíst hlavně proto, protože se právě o druhé světové učíme a já si chtěla trochu šplhnout u učitele. :D Knihu pomalu, ale jistě dočítám a snad by se v dohledné době mohla ukázat i nějaká ta recenze. :)
Tim Collins - Deník úúúplně obyčejného upíra - Tak na tuhle knihu se hrozně těším. Začnu ji číst hned jakmile dočtu knihu Nemám žádné jméno. :) Tyhle tenké knihy používám k tomu, že jakmile mě začne nějaká tlustší nudit, začnu je číst. :)

Gabriella Poole - Temná akademie - Vyvolení - Na tuhle knihu se obzvlášť těším, moje máma ji už dočetla a líbila se jí, tak jsem zvědavá, jestli i mě uchvátí. :)
Lisa McMann - Lovkyně snů - Vstříc temnotě - První díl byl naprosto famózní, tak snad mě ani druhý díl této trilogie nezklame.
Melanie Rose - Návrat domů - Kniha od naprosto úžasné spisovatelky, které v nakladatelství Metafora vyšla už jedna kniha a to Má noc je tvůj den. Má noc je tvůj den má na tomto blogu i svou vlastní recenzi, a chválou rozhodně neplýtvám. :) Tak jsem zvědavá na tento její počin.


Žádné komentáře:

Okomentovat