čtvrtek 31. května 2012

Knihy za květen (2012)

Tak abych byla přesná, čtyry knihy jsou recenzní výtisky a zbytek jsem si koupila, chtěla bych vědět, kde na to pořád beru peníze. I pro mne samotnou to je záhada největší. Ovšem příští měsíc bude extrémně chudý, to mohu předem slíbit. I když, kdo ví. ;)

Myslím, že jen málokdo si mohl nevšimnout, že jsem poslední dobou naprostý šílenec do Death Note, což se projevilo i v tomto případě a já jsem prostě nedokázala odolat a koupila si první dva díly mangy Death Note. Jsem naprosto nadšená z toho, že jsem nakonec dostala oba díly do rukou, protože jen díky hledání paní z knihkupectví Barvič a Novotný jsem se dostala k jednomu z posledních výtisků mangy. :) Tímto děkuji, protože opravdu nevím, jak bych to čekání přežila jen ve společnosti druhého dílu.
Pes Baskervillský a Rafaleova škola: Vílí křídla jsou recenzní výtisky, za než děkuji nakladatelstvím Allpres a Mladá fronta. První ze jmenovaných knih jsem již přečetla a recenzovala, v nejbližších dnech dám recenzi i sem. Rafaelovu školu jsem si šla na poštu vyzvednout v pondělí a ještě jsem ji nestačila rozečíst, ale vypadá to na opravdu dobrou knihu.


P.S. Miluji tě a My Fair Sukuba jsou knihy, které jsem si koupila v levných knihách. P.S. Miluji tě jsem hledala opravdu hodně dlouho, protože všude byla s jinou obálkou, než s touhle a já chtěla tuhle. :D Nakonec jsem ji ovšem našla a jsem naprosto spokojená, i když jsem byla opravdu hodně překvapená, že ho prodávají v levných knihách, když v normálních knihkupectvích je nedostupná.
My Fair Sukuba je poslední díl trilogie, kterou jsem si začala kupovat už před rokem a já zastávám názor, že u sérií musím mít doma všechny díly a i u těch, které se mi nelíbí, i když kdo ví, jak na mne zapůsobí tahle. Mám za sebou jen první díl. ;)

Štvanice je kniha, kterou jsem si vlastně ani nechtěla kupovat, rozhodně ne tak brzy, ale nakonec jsem si ji koupila a to v den, kdy měla Patricia Briggs s Brně autogramiádu. Nemohla jsem na ní chybět a tak jsem si koupila knihu a rovnou jsem k ní dostala i autogram, ze kterého mám takovou radost, že to ani nejde napsat. :)
Doufám, že Štvanice bude alespoň z poloviny tak dobrá, jako série o Mercy, kterou jsem si zamilovala ihned, jakmile jsem přečetla prvních pár stran.




Inheritance a Nikdo není bez viny jsou recenzní výtisky od nakladatelství Fragment a Fortuna Libri. Inheritance jsem vlastně nedostala tento měsíc, ale už ten předchozí, ovšem půjčila jsem ji svému třídnímu učiteli a tak jsem neměla co vyfotit a tak jsem to raději nechala na tento měsíc.
Nikdo není bez viny je druhý díl série Paranormálové. První díl série jsem zrecenzovala a v nejbližších dnech se recenze objeví na blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat